Date Companie
Nume: RITUAL INTERNATIONAL SRL
Adresa: Bucuresti, Sector 1, S trada Diaconu Coresi, nr. 53rd
Număr de înregistrare în companie: J40 / 13484/2012
Număr TVA: RO 30917359
E-mail: contact@zincoskincare.ro
Termeni generali:
Termenii și condițiile generale au fost elaborate în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, în conformitate cu recomandările Camerei de Comerț din România și cu codurile internaționale de comerț electronic. Produsele noastre de afaceri (denumite în continuare “afaceri online”) sunt gestionate de RITUAL INTERNATIONAL SRL (denumită în continuare “Vânzător”), care oferă servicii de comerț electronic.
După ce vă conectați la magazinul online, utilizatorul primește un nume de utilizator identic cu adresa de e-mail și identifică parola sa de utilizator. Numele de utilizator și parola definesc și asocia utilizatorul cu datele pe care le-a introdus. Prin logare, utilizatorul garantează că el / ea este adult și responsabil pentru acțiunile sale.
Prin intrare, vizitatorul devine un utilizator și obține dreptul de cumpărare. Prin achiziționarea unui produs, utilizatorul devine client. Acești “Termeni și condiții” definesc funcționarea afacerii online, drepturile și obligațiile vizitatorului, utilizatorul și cumpărătorul și relația dintre Vânzător și cumpărătorul produselor din afacerea online.
Accesul la informații
Vânzătorul pune la dispoziția utilizatorului permanent:
Identificarea vânzătorului (în principal numele și sediul companiei , numărul său individual de identificare conform înregistrării sale);
Detalii de contact în care utilizatorul poate comunica rapid și eficient cu vânzătorul (adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.);
Informații despre principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor achiziționate în afacerea online , inclusiv cele furnizate după vânzare și în timpul perioadei de garanție;
Informații referitoare la accesul la produsele și serviciile incluse în magazinul online;
Modul și termenii de livrare a produselor și serviciilor, în special locul și ora livrării;
Informații despre metoda de plată;
Informații privind perioada de valabilitate a ofertelor de afaceri online;
Informații privind perioada de retragere și condițiile de returnare;
Informații despre returnarea produselor și ce pot fi returnate cu ce costuri;
Informații despre procedura de plângere și detalii ale persoanei de contact desemnate de către Vânzător pentru a comunica cu utilizatorul .
Oferta de produse, timpul de livrare și comenzile
Ofertele magazinului online sunt deseori și rapid schimbate și actualizate ca urmare a naturii activității online.
Timpul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de până la 7 zile de la confirmarea comenzii, dar, uneori, din motive care nu țin de controlul nostru, există întârzieri mai mici.
Taxele de transport includ:
Pentru pachetele cu o greutate mai mare de 2 kg, vă vom furniza taxa de expediere.
În România, taxa de transport maritim este aceeași indiferent de localitate.
Metode de plată
Vânzătorul pune la dispoziția utilizatorului următoarele metode de plată pentru a plăti pentru afacerea online :
plata la primirea produselor pentru care prețul online este valabil (a se vedea secțiunea 5)
Prețurile
Prețurile de vânzare online ale afacerilor se aplică tuturor utilizatorilor . În afacerea online, prețurile sunt enumerate în LEI și includ TVA , dacă nu se specifică altfel.
Codul TVA:
9% pentru suplimentele alimentare și produsele alimentare
19% pentru produsele cosmetice și taxele de expediere
Toate prețurile cotate sunt prețurile produselor și nu includ cheltuielile de transport (a se vedea secțiunile 3 și 10 ). Toate preturile sunt valabile pentru comenzile online.
Toate preturile sunt valabile la momentul comenzii si nu exista nici un termen limita prestabilit, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a schimba preturile fara notificare prealabila.
În ciuda faptului că Vânzătorul depune toate eforturile pentru a oferi cumpărătorului cele mai recente informații, este posibil ca informațiile despre preț să nu fie corecte. În situația descrisă mai sus și dacă prețul se modifică în timpul procesării comenzii, Vânzătorul:
pentru utilizator (client) să fie informat cu privire la noile prețuri, în cazul în care utilizatorul (client) care poate schimba ordinea în totalitate sau parțial sau pentru a confirma noile rate, fără costuri suplimentare;
să ofere utilizatorului (cumpărătorului ) accesul la comanda sa, dar în același timp să facă o ofertă favorabilă ambelor părți.
Procesul de achiziție
Primirea unei comenzi. După primirea comenzii, utilizatorul (cumpărătorul) primește un e-mail de la vânzător cu privire la confirmarea comenzii. Este nevoie de o oră de la primirea mesajului de confirmare către client (cumpărător) pentru a-și anula comanda fără consecințe. Cu excepția excepției menționate mai sus pentru invalidarea unei comenzi, utilizatorul (cumpărătorul) nu poate modifica conținutul comenzii sale. Utilizatorul (client) pentru a deschide cont propriu de vânzare magazin online este întotdeauna disponibil pentru informații cu privire la conținutul și starea comenzii.
Confirmarea comenzilor. Dacă utilizatorul (cumpărătorul) nu invalidează secțiunea 6.1. Postul Nr Erin ordine, acest proces are loc. După primirea comenzii, vânzătorul verifică dacă produsele comandate sunt disponibile și confirmă ordinea sau o respinge din anumite motive. Vânzătorul poate contacta utilizatorul ( cumpărătorul ) prin telefon, numărul de telefon, verificarea corectitudinii datelor și confirmarea adresei de expediere. În urma confirmării comenzii, vânzătorul informează utilizatorul (clientul) prin e-mail sau telefon despre timpul de livrare. Contractul devânzare dintre vânzător și client (cumpărător) pentru produsele comandate este definitiv în acest stadiu (vezi secțiunea 7).
Transportul mărfurilor
Vânzătorul pregătește și trimite produsele comandate până la termenul convenit și notifică clientul (clientul) prin e-mail . În notificare, vânzătorul informează utilizatorul (cumpărătorul) cu privire la politica de returnare a produselor și oferă datele de contact ale persoanei căreia îi poate fi adresată plângerea sau poate fi indicată întârzierea livrării.
Contract de vânzare
Vânzătorul emite o factură în scris către utilizatorul care achiziționează produsul de la magazinul online, precizând costurile și dreptul de a se retrage din contract în cazul în care returnarea produselor achiziționate este posibilă și necesară. Contractul de cumpărare este stocat electronic pe serverul vânzătorului ca comandă de cumpărare, iar utilizatorul (cumpărătorul) îl poate accesa în orice moment în contul propriu. Contractul de achiziție este redactat în limba română.
Contractul de cumparare intre Vanzator si Utilizator (Cumparator) va intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre Vanzator (vezi Sectiunea 6.2). Din acel moment, toate prețurile și condițiile de cumpărare sunt definitive și se aplică atât vânzătorului, cât și utilizatorului (cumpărătorului).
Dreptul de returnare a bunurilor
Utilizatorul (cumpărătorul) are dreptul de a notifica vânzătorul în termen de 14 zile de la primirea comenzii contact@foliceutic.ro prin e-mail, să vă retrageți din contractul de vânzare fără a vă justifica decizia. Returnarea produselor achiziționate de la vânzător până la data scadenței va fi considerată o anulare a contractului de vânzare. Ca urmare a anulării, utilizatorul (cumpărătorul) are doar un singur cost, costul returnării produselor .
În cazul returnării produselor, produsele trebuie să fie în starea inițială, în ambalajul original și în cutie, cu etichete nedeteriorate, UTILIZATE și cu toate documentele care însoțesc produsul (factură, card de garanție etc.).
Nu acceptăm produse returnate care prezintă semne de uzură sau consum, produse personalizate, modificări fizice, produse rupte, rupte, zgâriate sau cele care nu au ambalajul original sau sunt deteriorate.
Pentru a respecta perioada de așteptare, este suficient să se notifice această intenție înainte de expirarea perioadei de retragere. Perioada de așteptare este de 14 zile:
Data livrării, adică atunci când dvs. sau terțul pe care l-ați desemnat (dar nu furnizorul) are proprietatea pe care o deține; sau
Dacă aveți multiple de produs aparține unei singure prin care se dispune si de transport maritim: (i) ultima zi când, sau ați selectat persoana h Armada (dar nu și furnizorul) au fost , de asemenea , în mod natural în posesia bunului, sau (ii) atunci când se datorează, de la data la care vă informăm că nu putem livra produsele comandate; sau
În cazul unei comenzi în care livrăm un produs compus din mai multe loturi sau părți: (i) de la data la care dvs. sau terțul pe care l -ați desemnat (dar nu furnizorul) îl dețineți ultimul articol sau ultima parte sau (ii) informându-vă că nu putem livra produsele comandate.
Pentru a vă putea exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. prin completarea formularului de retragere pe care l-am furnizat. În urma analizei opțiunii de retragere, vă vom trimite un e-mail pentru a rezolva cererea de retragere. Orice cerere de retragere va fi analizată și rezolvată în conformitate cu legile și reglementările aplicabile , în funcție de tipul de produse acoperite.
Se clarifică faptul că produsele alimentare sau produsele cosmetice care sunt susceptibile să piardă rapid și expiră pe site-ul nostru sau care nu sunt returnate din motive de sănătate și de igienă , a căror sigilii au fost întrerupte de consumatori, sunt scutite de dreptul de retragere în baza actualizării 34/2014. în conformitate cu cerințele articolului 16 literele (d) și (e) din Decretul guvernamental de urgență nr.
Acesta trebuie să fie suficient pentru a trimite efectele de retragere parcelele de la notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului limită.
Dacă confirmați cererea dvs. de retragere, vom restitui suma contraparțiunii pe care ați primit-o pentru cererea de retragere primită de la dvs. de la data deciziei dvs. de retragere din acest contract în cel mult 14 zile calendaristice. Rambursarea este prin transfer bancar, deci trebuie să includețidetaliile contului dvs. b în chestionarul de returnare .
Trebuie să suportați costul returnării produsului (produselor) care face obiectul cererii de retragere.
Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea produselor până la data primirii produselor sau când vă furnizăm o dovadă a returnării produselor, luând în considerare cel mai apropiat interval de timp.
Cumpărătorul are dreptul să revină sau să înlocuiască un produs la un moment dat. Demisia achizițiilor este considerată abuz și vânzătorul are dreptul să blocheze imediat sau permanent propriul cont al infractorului.
Drepturile de proprietate intelectuală
Drepturile asupra desenelor și modelelor industriale și / sau industriale
Acest site web este găzduit de SC Ritual International SRL. Fotografiile, textele, sloganurile, desenele, imaginile, secvențele de animație cu voce tare sau fără voce și toate lucrările integrate pe acest site sunt SC Ritual International SRL sau pentru utilizarea lor a SC Rit ual International SRL deținute de terți. Modelele și lucrările prezentate pe acest site sunt protejate de drepturile de autor și de drepturile conexe, precum și de protecția juridică a desenelor și modelelor industriale .
Reproducerea pe hârtie sau digital a site-ului web menționat anterior sau a lucrărilor și a modelelor reproduse este permisă numai dacă este destinată exclusiv uzului personal, excluzând orice utilizare publicitară și / sau comercială și / sau informativă, în conformitate cu legile privind proprietatea intelectuală reglementări.
Cu excepția celor specificate mai sus, orice reproducere, prezentare, utilizare sau modificare parțială sau completă a site-ului Web, a lucrărilor și a modelelor sale, fără aprobarea prealabilă a SC Ritual International SRL, este strict interzisă, indiferent de proceduri sau mijloace media, este considerat un act de contrafacere care este pedepsit în consecință.
transport
Vânzătorul livrează produsele comandate utilizatorului (cumpărătorului) până la termenul convenit. Partenerii contractuali ai vânzătorului sunt serviciile Fan Courer, GLS, UPS, TNT express mail. Vânzătorul își rezervă dreptul de a alege un alt furnizor de servicii de transport în cazul în carepoate oferi servicii mai eficiente. În cazul achizițiilor prin poștă, poșta este suportată de utilizator.
securitate
Site-ul Web al produsului nostru aplică măsuri de securitate împotriva pierderii, modificării sau utilizării necorespunzătoare a informațiilor controlate de Companie . Compania nu este responsabilă de pierderea informațiilor cauzate de o eroare sau de eroarea programului utilizat pentru editarea și operarea site-ului nostru web.
Măsuri privind securitatea prelucrării datelor cu caracter personal :
SC RITUAL INTERNATIONAL SRL ia toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a preveni distrugerea accidentală sau accidentală a datelor personale, pierderea, modificarea, detectarea ilegală sau accesarea acestora.
Numai utilizatorii care au fost desemnați de conducerea companiei au acces la baza de date cu informații personale , toate având acces la baza de date cu numele și parola proprii paginii de utilizator. Utilizatorii sunt obligați să păstreze datele confidențiale la dispoziția acestora și să lepună capăt la sfârșitul fiecărei sesiuni de acces la baza de date. Dacă, din diverse motive, drepturile unuia sau mai multor utilizatori sunt revocate, pagina lor de utilizator web va fi suspendată automat.
Utilizatorii caută informații personale și de date numai în scopul serviciilor lor.
Computerele care oferă acces la baza de date cu informații personale sunt protejate prin parolă, actualizate cu programe antivirus, antispam și firewall actualizate.
Datele personale pot fi tipărite numai de utilizatori autorizați și numai în scopurile impuse de legislația în vigoare.
Protecția minorilor
Vânzătorul nu acceptă comenzi de la agenții de vânzări online care cunosc sau suspectează minorii, cu excepția cazului în care părinții sau tutorii își dau consimțământul. Vânzătorul Magazinului Online nu permite accesul liber la produse și servicii care sunt dăunătoare pentru minori.
Fără permisiunea vânzătorului, a părinților sau a tututorilor, aceștia nu vor accepta informații personale de la minori și nu vor dezvălui informațiile primite de la minori altor terțe decât părinții și tutorii. Toate comunicările adresate minorilor sunt adecvate vârstei și nu se pot baza pe încrederea minorilor, lipsa de experiență sau loialitatea.
Comentariile utilizatorilor și acceptarea produselor
Opiniile, comentariile și recenziile exprimate de utilizatori sau de vizitatori cu privire la produse sunt legate de funcționarea afacerii online și sunt destinate comunității utilizatorilor.
Vânzătorul nu este responsabil pentru conținutul comentariilor, comentariilor și recenziilor exprimate de utilizatori sau de vizitatori cu privire la produse. Vânzătorul își rezervă dreptul de a verifica și de a respinge orice comentarii frauduloase, jignitoare, obscene, comentarii sau recenzii care conțin inexacte evidente sau care, în opinia vânzătorului, nu sunt utile altor comercianți online sau vizitatorilor afacerii online . Vânzătorul nu este responsabil pentru informațiile conținute în avize, comentarii și recenzii și nu este răspunzător pentru nici o obligație care decurge din acestea.
Prin trimiterea de recenzii, comentarii și recenzii, utilizatorul sau vizitatorul acceptă în mod explicit termenii de utilizare și îi permite vânzătorului să publice texte sau părți de text în mass-media și pe Internet. Vânzătorul are dreptul de utilizare nelimitată asupra opiniilor, comentariilor sau recenziilor în scopuri care sunt în interesul Vânzătorului, inclusiv publicarea anunțurilor și a mesajelor de marketing. Comentarii, recenzii și comentarii de autor și garantați că proprietarul lor materiale și morale drepturile de autor, și că aceste drepturi în mod gratuit, pe termen nelimitat și permanent transfera Vânzătorului.
responsabilitate
Vânzătorul depune toate eforturile pentru a furniza informații corecte și actualizate în afacerea online, dar caracteristicile, detaliile de expediere și prețurile produselor se pot schimba atât de repede încât vânzătorul nu are posibilitatea de a corecta în timp util informațiile furnizate în afacerea online. În acest caz, vânzătorul va notifica utilizatorul (cumpărătorul) cu privire la modificări și îi va permite să invalideze sau să modifice comanda lui (vezi Secțiunea 5).
Deși Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a oferi imaginile corecte ale produselor vândute on-line în această afacere, se recomandă ca acestea să fie considerate simbolice. Fotografia nu garantează caracteristicile produselor.
În momentul în care pachetul care conține produsele comandate este predat furnizorului expres de servicii de livrare , vânzătorul nu mai este responsabil pentru deteriorarea, distrugerea sau pierderea ambalajului, defectele din acesta sau dacă pachetul prezintă semne de rezoluție. În cazul în care ambalajul este deteriorat, utilizatorul trebuie să returneze pachetul la curier în starea în care a primit-o, fără a adăuga sau elimina nimic de la el și de a face o plângere. Vânzătorul, împreună cu serviciul expres, asigură că reclamația este soluționată în cel mai scurt timp posibil.
Plângerea , litigiile și legislația juridică
Vânzătorul respectă legislația actuală privind protecția consumatorului. Vânzătorul a dezvoltat un sistem eficace de soluționare a reclamațiilor și a desemnat persoana care, în cazul unei plângeri, utilizatorul (cumpărătorul) poate căuta prin telefon sau e-mail. În astfel de cazuri, utilizatorul (cumpărătorul) poate solicita asistență telefonică la ………………. sau trimite un e-mail la contact@foliceutic.ro . Procedura de p anaszokkal confidențial.
Vânzătorul va confirma primirea plângerii în termen de 5 zile lucrătoare și va informa utilizatorul (cumpărătorul) despre durata procedurii sau îl va informa periodic despre stadiul procedurii. Vânzătorul va face tot posibilul pentru a soluționa litigiul pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, orice dispută între Vânzător și utilizatorul (cumpărătorul) va fi soluționată de instanța competentă din România. Vânzătorul și utilizatorul (cumpărătorul) recunosc reciproc validitatea comunicațiilor electronice (e-mail) în fața instanței.
Acestea sunt termenii generali ai oricărui litigiu dintre Vânzător și utilizatorul (cumpărătorul) care face obiectul legislației procedurale române și nu al acestor reguli internaționale de drept privat.
Pentru alte aspecte care nu sunt acoperite de acești Termeni și condiții generale și de drepturi și obligații, se aplică Legea privind obligațiile, Legea privind comerțul electronic, Legea privind protecția datelor personale și Legea privind protecția consumatorilor .
Modificări ale Termenilor Generali
În cazul modificării dispozițiilor care reglementează funcționarea magazinelor online, a securității datelor și a altor domenii legate de funcționarea afacerii online a vânzătorului și în cazul modificării propriilor politici de afaceri , Vânzătorul poate modifica și / sau completa aceste Termeni și condiții generale, care informează utilizatorii în consecință.
Orice modificare și / sau completare la Termenii și Condițiile Generale se aplică la opt zile de la data publicării . În mod excepțional, modificarea și / sau completarea Condițiilor Generale poate intra în vigoare și poate fi aplicată într-o perioadă mai scurtă decât cea prevăzută de lege.
Utilizatorul (cumpărătorul) care nu este de acord cu modificarea și / sau completarea Termenilor Generali își anulează datele de conectare în termen de opt zile, după care anularea autentificării nu este validă și nu este permisă. Vă puteți dezabona, conectându-vă la declarația scrisă a utilizatorului către vânzător .
Politica de confidențialitate personale
Datele și comenzile dvs. sunt sigure!
Datele sunt stocate de SC Ritual International SRL.
SC Ritual International SRL vă respectă intimitatea și vă protejează întotdeauna cu atenție datele.
Ceva din toate datele sunt protejate împotriva accesului neautorizat de către terți, care garantează că achizițiile efectuate pe site – ul sunt în siguranță.
Politica de confidențialitate poate fi modificată sau completată fără notificare prealabilă. Navigând pe această pagină web, utilizatorul atestă că este de acord cu modificările și completările în cazul în care acestea apar.
Protecția datelor cu caracter personal :
În nici un caz nu ne vom întoarce la datele dvs. personale.
Informațiile dvs. de contact și de informații personale nu vor fi deținute de terți.
de contact și datele personale nud perturbat de numai cu acordul dvs. către terțe părți.
Nu vă vom trimite e-mailuri la care nu vă conectați.
Puteți dezabona rapid și ușor din orice listă de adrese de e-mail.
Toate activitățile noastre online sunt în concordanță cu legislația europeană (Directiva UE 95/46 / CE, 2002/58 / Tratatul ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) și legea română (Legea privind protecția datelor cu caracter personal, e-commerce, etc.). Politica de confidențialitate se aplică datelor pe care le oferă utilizatorii atunci când navighează pe site-ul nostru.
Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal
Informațiile personale sunt informații care identifică persoane: numele personal și de familie, adresa de e-mail sau adresa poștală etc. SC Ritual International SRL îți colectează informațiile personale dacă îți dai consimțământul, de exemplu, atunci când comandezi, te înscrii pe site-ul nostru sau ne abonezi la newsletter-ul nostru.
Utilizarea și standardizarea datelor cu caracter personal
SC Ritual International SRL utilizează informațiile dvs. personale numai pentru a-ți îndeplini comanda și din motive tehnice legate de gestionarea afacerii dvs. online, pentru a vă oferi acces la informații specifice sau pentru a comunica cu dvs.. SC Ritual International SRL nu va dezvălui informațiile dvs. personale fără acordul dumneavoastră.
Alegere liberă
Informațiile pe care le furnizați sunt controlate de dvs. Dacă alegeți să nu furnizați companiei dvs. date, nu veți putea accesa anumite pagini ale site-ului sau funcției noastre . Utilizatorii care doresc să renunțe sau doriți să vă dezabonați de la newsletter trebuie să trimită un e-mail la adresa contact@zincoskincare.ro Dacă informațiile dvs. personale (postați codul poștal, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon) sunt modificate, vă rugăm să ne contactați la contact@foliceutic.ro .
Înregistrarea automată a informațiilor (informații non-personale)
De câte ori intrați pe site-ul nostru, informațiile dvs. generale non-personale (căutarea utilizatorului, numărul de vizite, numărul mediu de vizite, paginile navigate) sunt înregistrate automat (nu ca parte a aplicației). Aceste informații ar trebui să fie utilizate pentru a lua în considerareatractivitatea site-ului nostru și pentru a îmbunătăți conținutul și utilitatea acestuia. Informațiile dvs. nu sunt analizate și nu sunt divulgate unor terțe părți.
fursecuri
Stocat temporar în cookie – uri pe hard disk, documente ascunse, elyek sunt de luare de identificare pe site – ul web al computerului dvs. pentru tine , atunci când vă conectați din nou la pagina web. Utilizăm modulele cookie numai pentru a colecta informații despre utilizarea site-ului nostru web.
securitate
SC Ritual International SRL garantează securitatea datelor personale. Informațiile dvs. personale sunt protejate împotriva pierderii, distrugerii, contrafacerii, accesului neautorizat și accesului sau dezvăluirii.
minorilor
Tinerii nu ar trebui să dezvăluie informații personale fără consimțământul părinților lor . SC Ritual International SRL nu va colecta în mod conștient niciodată informații personale de la minori și nu va dezvălui acest lucru unor terțe părți fără permisiune.
Dreptul la informație
Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate sau la modul în care gestionați informațiile personale, contactați contact @ zincoskincare.ro e-mail.
La cerere, vă vom informa în scris, în conformitate cu legislația în vigoare, cu privire la datele personale colectate de dvs. pe site-ul nostru, dacă este cazul.
Comunicați schimbările
Orice modificare a politicii noastre de confidențialitate va fi afișată pe această pagină.
Vizind acest site, utilizatorul își exprimă consimțământul față de termenii politicii noastre de confidențialitate .
Termenii și condițiile generale au fost acceptate de directorul SC Ritual International SRL, Madalina Bornac, la 25 mai 2018.